Expo: Pruiken, korsetten en kniebroeken

lekker off topic babbelen
Plaats reactie
Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Expo: Pruiken, korsetten en kniebroeken

Bericht door Dreamfairy » 05-09-2012 20:13

Wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen dus doe maar hier

In Brussel in tot eind dit jaar een expositie over 18e eeuwse kledij. Zowel vrouwen en heren kledij. Ook de Brusselse kant uit die tijd word gexposeerd (hoe zeg je dat? :lol: )

Leuk voor de Belgen onder ons misschien?
Ik ben zeker van plan om te gaan in iedere geval ^^

http://www.brusselsmuseums.be/nl/expo.php?id=264

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 06-09-2012 09:00

dat lijkt me zo leuk! als ik nou voor het einde van de tentoonstelling geld overhoud dan ga ik ook.
al denk ik dat dat niet echt het geval zal zijn, maar het lijkt me echt een interessante tentoonstelling.

ben beniewd wat je ervan gaat vinden :D

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 06-09-2012 21:03

Ja, ik ook. Moet nog even kijken wanneer ik kan en hoe ga doen kwa reizen. Me vriend rijdt niet graag naar Brussel. Hij heeft alleen bedrijfswagen met veel duur zooi erin enja Brussel is ook niet de veiligste stad. Maar komt goed. Desnoods met de trein xD

Ben het met toeval tegengekomen omdt ik opzoek ben/was naar corsetmuseum in Engeland. Ga begin oktober naar London voor een festival en plakken wss nog extra dagen eraan enzo.

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 06-09-2012 21:35

en heb je in Engeland interessante museums gevonden?

ik heb ooit in de Hermitage in Amsterdam een tentoonstelling gezien met baljurken, dat was echt prachtig om te zien.
en zo interessant. ze hadden ook veel schoenen in die tentoonstelling.

en ik weet dat er in Antwerpen een modemuseum moet zitten, daar wil ik ook graag nog eens heen.

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 07-09-2012 10:23

Nee, nog niet echt precies wat ik zocht, maar ik ben ook niet echt goed in googlen.

Ja, ik ben al naar Hermitage tentoonstelling van het russisch hof geweest enja dat was ercht erg mooi^^

Die in Antwerpen ben ik met school geweest. Vond er zelf niet veel aan eigenlijk. Alleen de schoenen waren wel leuk. Maar dat was geloof ik ook een tentoonstelling..

Plaats reactie