Stof-Inc , webwinkel met het grootste online assortiment

Adressen naar de leukste stoffenwinkels.
Plaats reactie
Stof-Inc
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-07-2012 15:03

Stof-Inc , webwinkel met het grootste online assortiment

Bericht door Stof-Inc » 12-07-2012 15:05

Mooi initiatief deze pagina, ik denk namelijk dat in deze economisch moeilijke tijden het heel erg verstandig is om zelf je eigen kleding te maken.

Graag wil ik jullie hier een klein beetje in steunen. Ik wil jullie informeren dat Stof-Inc, groothandel in stoffen op dit moment het hele assortiment aan stoffen en fournituren online aan het plaatsen is. Alles is voorradig en op kleur en type te zoeken.

Je kan stof zelfs per 10cm bestellen en alles wordt dezelfde dag verzonden.
Eventueel is zelf ophalen ook mogelijk bij onze winkel in Oss, Noordbrabant.

We bieden speciaal voor hier vast een sneak preview, dus kom gauw kijken en doe er je voordeel mee. Laat ook gerust commentaar achter op de pagina betreffende wat er beter kan, en help zo mee het jullie zelf zo gemakkelijk en overzichtelijk mogelijk te maken.

Wie weet tot ziens op de website.
met vriendelijke groet,

Stof-Inc
http://www.stof-inc.com
Kruisstraat 28, 5341HD, Oss
0412614145
info@stof-inc.com

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 15-07-2012 22:17

het ziet eruit als een leuke website, lekker overzichtelijk en veel keuze!
ik zal de winkel zeker in gedachten houden!

ik zou je wel even willen vragen de titel van dit topic te veranderen in de naam van de winkel, dit is overzichtelijker.
ik zou je ook willen vragen om jezelf voor te stellen in het voorstel gedeelte, dan weten wij wie er achter de computer zit.

Stof-Inc
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-07-2012 15:03

Bericht door Stof-Inc » 15-07-2012 22:31

Hoi Aisha,

Bij deze de aanpassing van de topic tekst :) bedankt voor de tip.

Verders is mijn naam Paul van den Berg, eigenaar van Stof-Inc en Paul van den Berg stoffen in Oss. Sindskort ben ik begonnen met het aanbieden van mijn assortiment online tegen een net iets gunstigere prijs dan gewoon zo in de winkel.

Ik wil graag meer kunnen toevoegen dan enkel een meter stof en wat knoopjes en ritsen, vandaar mijn aanvraag voor lidmaatschap op dit forum.

Mochten er vragen zijn betreffende materiaal keuze en kwaliteit dan hoor ik jullie vragen graag natuurlijk.

Ook wil ik graag mijn webshop maken, met als insteek de verbeteringen die ik eventueel hier van jullie mag vernemen. Alvast ook mijn dank Aisha voor jouw input en komplimenten. Er wordt nog aan de site gewerkt en spelfoutjes worden er nog uit gehaald.

Verder probeer ik ook elke dag nog wat meer van mijn spullen online te zetten, hou dus de komende dagen/weken zeker even de boel in de gaten want er komt nog veel aan 8)

Ik zit ook te denken aan bijvoorbeeld verlotingen onder bestellers, maar ik moet nog even uitdenken hoe en wat.

Hopelijk kan ik jullie ook wat van dienst zijn hier, fijn weekend nog heel even allemaal !
met vriendelijke groet,

Stof-Inc
http://www.stof-inc.com
Kruisstraat 28, 5341HD, Oss
0412614145
info@stof-inc.com

Stof-Inc
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-07-2012 15:03

Bericht door Stof-Inc » 15-07-2012 22:37

Kleine toevoeging ...

Ik heb zojuist de categorie koopjes van 3 euro per meter flink uitgebreid !
Op dit moment zitten er al 122 verschillende stoffen in.

Klik hier voor de 3 euro p.m. koopjes
met vriendelijke groet,

Stof-Inc
http://www.stof-inc.com
Kruisstraat 28, 5341HD, Oss
0412614145
info@stof-inc.com

dorien_951
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-03-2013 09:57

Bericht door dorien_951 » 04-04-2013 21:49

Eigenlijk zou deze best MIJN winkel kunnen worden. Enkel vind ik de verzendkosten véél te hoog richting België waardoor ik er echt niet aan uit kan om toch een bestelling te plaatsen ondanks de lage prijzen.

Ik begrijp wel dat verzenden veel kost en zeker naar het buitenland maar misschien is er een mogelijkheid om eens bij andere koerierdiensten een schappelijkere prijs te verkrijgen? Ik veronderstel dat op de dag van vandaag toch veel online wordt gekocht.

Plaats reactie