Husqvarna te koop

stukjes stof over? of kantjes, bandjes of een rits die je niet gebruikt hebt? deze kun je hier verkopen. je mag tevens oproepjes plaatsen als je opzoek bent naar iets.
Plaats reactie
ashwin
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-03-2015 10:24

Husqvarna te koop

Bericht door ashwin » 23-03-2015 10:48

hallo allemaal,

ik ben op deze forum gekomen omdat ik een naaimachine te koop heb van mijn moeder.

een poosje geleden wou ze haar oude hobby oppakken en hebben toen geld ingezameld om voor haar een degelijke machine aan te schaffen.

helaas is nu om prive omstandigheden deze machine niet meer nodig en niemand anders meer in de omgeving heeft nog affiniteit met een naaimachine.

het betreft hier een naaimachine van het merk Husqvarna, het type of modelnr is mij een beetje onduidelijk. er staan namelijk wat meer dingen op.

er staat linksboven: Husqvarna Viking

rechtsboven: Oscar

in het midden: 130

onder op de sticker: type S2 60902973 app no Q96363

de naaimachine is altijd met zorg behandeld en dat is goed te zien. verder kan ik vertellen dat deze compleet is met beschermkap(je hoort het al, ik ben een leek. geen idee wat de juiste benaming is) en voetpedaal.

ik denk dat als ik hier op deze forum iemand vind die geinteresseerd is in dit apparaat dat het in ieder geval in goede handen zal zijn en dat er optimaal gebruik van zal worden gemaakt.


ik hoop dat er naar waarde zal worden geboden. mocht er ook iemand zijn die mij wat meer erover kan vertellen(zoals bv het juiste model/typenr) dan hoor ik dat graag.


mochten er nog vragen zijn stuur dan even een berichtje.


groetjes,

ashwin

Plaats reactie