Sigunne's maaksels

Hier kun je een eigen fotoalbum aanmaken voor fotos van je creaties.
olijfje
Berichten: 144
Lid geworden op: 27-06-2011 21:14

Bericht door olijfje » 03-03-2013 10:22

Prachtig hoor. Zeker ook de galajurk.
Jammer genoeg kan ik zo goed nog niet naaien, want in juli trouwt mijn schoonzus en zal dan toch waarschijnlijk ook een mooi avondkleed kunnen gebruiken.

Sigunne
Berichten: 380
Lid geworden op: 28-06-2011 15:38

Bericht door Sigunne » 03-03-2013 23:53

Als je een patroon kiest wat niet te ingewikkeld is, je hebt nu nog best ruim tijd. En zat je niet op naailes? Daar kunnen ze je toch ook wel helpen lijkt me?

Sigunne
Berichten: 380
Lid geworden op: 28-06-2011 15:38

Bericht door Sigunne » 28-05-2013 11:56

Ik heb de laatste tijd wat dingen gemaakt waar ik nog niet altijd foto's van genomen had, en ik kwam nog wat in proces foto's tegen van eerder werk, dus ik dacht waarom niet uploaden?

absinth fairy kostuum in progress:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding

mijn elf fantasy fair kostuum, al had ik eignelijk alleen de hoofd tooi nieuw gemaakt de rest waren dingne die ik eerder gemaakt heb.
Afbeelding

Een simpele rechte rok met een tunnel en een lint er door, open aan de voorzijde. Sorry voor de slechte kwaliteit foto's ze zijn met mijn telefoon genomen, in de slecht verlichte zaal waar ik buikdans les heb.
Afbeelding

Mijn aller eerste kinder kleding stuk ooit, ik had geen maten, ik wist alleen dat het meisje 5 jaar oud geworden was, Vandaar dat ik op de rug een linten systeem gemaakt had waar door ik hoop dat het goed zou passen. Het was voor het nichtje van een goede vriend, ik hoop nog foto's te krijgen waar het meisje het zelf aan heeft.
Afbeelding Afbeelding

Sigunne
Berichten: 380
Lid geworden op: 28-06-2011 15:38

Bericht door Sigunne » 13-09-2013 11:31

De foto's van mijn zwart witte jurk, Eigenlijk wil ik er nog dingen aan veranderen, zo als de mouwen goed zetten, een andere sleve flounce er aan zetten, de polonaise rug meer centeren, misschien toch de zoom dan de rok iets uitlaten... Een voering er in zetten, een petticoat maken voor er onder, liefst met koord zo dat hij meer stevigheid heeft. Ach ja zo veel voor perfectionisme.

Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie