Dagboek Miranda25

miranda25
Berichten: 193
Lid geworden op: 10-10-2011 17:50

Bericht door miranda25 » 21-06-2012 06:35

Aisha schreef:dat klinkt als een leuke aanbieding voor ouders!
maar 30 juni is wel snel, en ik zou denken dat dit iets is waar je graag de tijd voor zou nemen.
misschien is het inderdaad goed om nog even te overleggen met de fotografe over de datum.
het is idd snel en het zit nu al vol. we hebben toch voor de 30ste gekozen en houden het de eerste keer simpel.

voor de jongens maak ik nog wat shirts in maten die nodig zijn met de steentjes waar ik mee werk.
en voor de meiden kleinste heb ik jurkjes 2 kleuren en voor de grotere rokjes en daar kijk ik nog even of ik nog een paar shirts heb waar niks op staat zodat ze die er bij kunnen dragen. ze wilde al een 2de plannen maar wil eerst kijken wat het is of het loopt en of ik er wel opdrachten mee kan binnen halen voor haar is het leuk zei maakt reclame en verdient er iets mee, maar voor mij is het alleen reclame en eventueel opdrachten binnen halen neem al mijn kleding mee en maak passende haarsets moet nog 3 patronen leggen voor de jongens en dan van het weekend even kijken of ik nog shirts heb liggen anders even halen. het is altijd het proberen waard heb er zoiezo een stuk of 10 foto's bij met kids met mijn kleding altijd goede reclame en hopelijk levert het wat opdrachtjes op :) zou mooi zijn

Sigunne
Berichten: 380
Lid geworden op: 28-06-2011 15:38

Bericht door Sigunne » 21-06-2012 23:33

Ik zou een showcase album halen bij de hema of zo, en daar dan foto's van kleding die in het verleden gemaakt hebt insteken. Dan kunnen de bezoekers zien wat je allemaal kunt maken, en wat zij dus zouden kunnen bestellen. Dat lijkt me een goede manier om te laten zien wat je mogelijkheden zijn, en om opdrachten binnen te halen. Ook kun je op die manier je hotfix kunsten presenteren natuurlijk. ^^

miranda25
Berichten: 193
Lid geworden op: 10-10-2011 17:50

Bericht door miranda25 » 22-06-2012 11:03

Sigunne schreef:Ik zou een showcase album halen bij de hema of zo, en daar dan foto's van kleding die in het verleden gemaakt hebt insteken. Dan kunnen de bezoekers zien wat je allemaal kunt maken, en wat zij dus zouden kunnen bestellen. Dat lijkt me een goede manier om te laten zien wat je mogelijkheden zijn, en om opdrachten binnen te halen. Ook kun je op die manier je hotfix kunsten presenteren natuurlijk. ^^

Ik heb nog heel wat dingen op foto's dat is idd een goede manier dankje :) en ik neem mijn verkleedkleren mee zodat ze die ook kunnen bewonderen.

en kleding die ik nog met hotfix ook :) ik heb er zin in er komen zo'n 10 kindjes!


Bedankt voor de tip!!!

Plaats reactie