Dagboek Miranda25

miranda25
Berichten: 193
Lid geworden op: 10-10-2011 17:50

Dagboek Miranda25

Bericht door miranda25 » 11-10-2011 13:41

Wat ik nog wil gaan maken:

Heb bijna alle patroon delen geknipt voor dit verkleedkostuum:
Afbeelding

En daarna nog in elkaar zetten :)

Ook wil ik nog voor de allerkleinste leuke verkleedcape maken met dit patroon:

Afbeelding

miranda25
Berichten: 193
Lid geworden op: 10-10-2011 17:50

Bericht door miranda25 » 19-10-2011 06:39

het draken pak is inmiddels af :) moet alleen nog een foto maken.

Inmiddels bezig met een tijgerpak die ook weer bijna af is op klitterband na en een ioor pak bijna in mekaar staan 2de is zo goed als bijna geknipt op wat onderdelen na.

Daarna nog een Hello kitty in roze maken en heb een leuk patroon van koe en varken badjasjes en diversen dingetjes en nog een hello kitty rokje geknipt liggen al met al heel druk :) haha maar wel leuk om te doen :)

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 19-10-2011 09:42

je gaat hard zeg ;) maar je maakt leuke dingen!

miranda25
Berichten: 193
Lid geworden op: 10-10-2011 17:50

Bericht door miranda25 » 20-10-2011 06:36

Aisha schreef:je gaat hard zeg ;) maar je maakt leuke dingen!
vind het gewoon te leuk om te doen :) en beetje verslavend haha :oops:

miranda25
Berichten: 193
Lid geworden op: 10-10-2011 17:50

Bericht door miranda25 » 24-01-2012 06:34

Mijn dingen die ik nog wil doen:

Drakenpak maken geheel donkergroen met rode stekels en staart
Een cape voor een baby met de kleuren rood.geel.groen de muts rood achter geel voor groen en linten geel misschien met steentjes bewerken doormiddel van een tekst

Een wit rokje met burberry rand

Een roze jurk en rok met hello kitty rand

Een witte jurk en rok met hello kitty rand(als dat mooi combineert)

Een zwart bollerotje net als de grijze die in mijn foto album staat.

En wil wat proberen met plakvieseline en dan op stof en uit knippen om op een t shirt een hartje te maken een met lint er om en een zonder. Ik hoorde dat je dat gewoon eerst uit moet knippen die vieseline dat op een lap stof strijken en dan weer uitknippen en ergens op strijken ( voor de zekerheid stik ik het met een kleine steek vast) maar ben benieuwd of het niet gaat uit rijfelen.
Had onder de lock geprobeerd maar dat is nog niet zo makkelijk een hartje aflocken.

dit was een kleine greep uit de ideen die in mijn hoofd zitten

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 26-01-2012 11:02

klinkt leuk! neem wel een goede plakvliesaline want ik heb er een aantal keer een gehad die weer losliet na het strijken.
dat was toch niet echt handig.

miranda25
Berichten: 193
Lid geworden op: 10-10-2011 17:50

Bericht door miranda25 » 21-03-2012 06:34

ik vergeet steeds het dagboek haha maar mijn opdrachten zijn vaak zo gauw af.

nu bezig met een aladin verkleedpak maat 122 is geknipt en gelockt alleen nog in elkaar.

en een bollero jasje maat 74 ook gelockt en delen aan elkaar nu nog in elkaar.

daarna nog 3 witte zomer jurkjes met hotfix heb ik het geluk een vriendin wilde wel hotfixen dus ik maak de jurkjes en dan druk aan de weer nog 2 rokjes maken dan heb ik er vast 6 voor de markt en dan wil ik nog 2 roze een kleine en een grotere maat en ook in het wit en verder nog even leuke dingen voor de markt maken en haarprul en frutsels hihi eigenlijk zijn de dagen te kort........

want ik moet ook nog 2 rokjes tunnel en stiek in maken en dan de shirtjes pimpen haarspullen maken voor een verjaardag. maar goed dat ik alles opschrijf en het beetje tijd tussen het werken door als het enig zins kan werk ik er aan verder.

misschien voor een bekende nog wat dingen maken voor het winkel wat een hobby is loopt al gauw uit de hand terwijl het de bedoeling was om wat verkleedkleren voor mijn oppaskindjes te maken voor een verkleedkist umz haha


maar fotos volgen zeker

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 21-03-2012 09:22

Jeetje die hard naaister ben jij! Goe bezig. Maja zolang je het maar leuk vind om te doen eh =))

miranda25
Berichten: 193
Lid geworden op: 10-10-2011 17:50

Bericht door miranda25 » 22-03-2012 06:45

Dreamfairy schreef:Jeetje die hard naaister ben jij! Goe bezig. Maja zolang je het maar leuk vind om te doen eh =))
en ik vind het nog steeds leuk hihi :)

kleine update alladin is zover af alleen tunnel en stiek in de broek even de naden goed in strijken en klaar is keesje!

Op naar het bollerotje maar die is ook al een heel eindje vandaag nog wat dingen aan elkaar zetten en dan weer onder de lock en dan morgen de mouwtjes erin ook alweer klaar...

Rokjes nog tunnels in en stiek dan de shirts maken en de haarspullen (had bloemen besteld bleken net te kleine naar mijn zin) dus weer even nieuwe besteld mooi mee genomen 20% korting dus voor mijn sterrenrokjes ook spullen besteld om leuke speldjes voor shirtjes te maken voor de markt!

Fotos volgen zeker aladin staat er al op van heel lang geleden hihi maar de anderen dingenzal ik zeker fotograferen!

miranda25
Berichten: 193
Lid geworden op: 10-10-2011 17:50

Bericht door miranda25 » 20-06-2012 06:43

even een kleine update :) druk met jumpsuits maar ook druk opzoek naar een borduurmachine :) en mijn nieuwe hobby huisje aan het inrichten.
maar nu ook vraag van iemand die hier in de buurt woont prof fotograaf als hobby die een kleding party wil organiseren met mijn kleding heel leuk natuurlijk maar ze is wel als een rakket

ze wil het 30 juni al doen heeft al 3 aanmeldingen ?!?! en ik heb geen eens een jongens collectie alleen maar shirt met hotfix erop wat voor jongens is en mijn voorraad is niet meer zo mega groot in kleding op voorraad dus heb even gemaild wat ik aan mogelijkheden heb anders moeten we het even uitstellen ze gaat me net wat te vlug hihi.
voor een meisje maat 80/86 heb ik nog wel een roze en wit jurkje maar voor jongens helemaal niks alleen shirts met bv een cars opdruk en dat was het dan wel zon beetje want ik ben nog niet zo lang bezig hihi.

ben dus benieuwd of dat goed is want zo veel tijd om nog wat te maken is er niet en moet nog 3 opdrachten waarvan 2 juimps maken en 1 tasje zelf ontwerpen.

het idee is dit


Actie !! Kleding foto party

Zaterdag 30 Juni van 14.00 tot 16.00 uur voor
15 euro per kind op de foto…
Wat krijg je..

*Je gaat met kleding van Crea Miranda op de foto, Fotograaf Chantal van Aarle fotostudio-Miracle

*Je haren worden gedaan door KapsterMiranda met de crea Miranda collectie.

*Je krijgt al je foto’s mee op Dvd (zonder watermerk)

* Je mag met 1 eigen kleding setje op de foto.

* Er is drinken met wat lekkers voor de kinderen en ouders.

*Ouders kunnen door de kleding en spulletjes kijken van Crea Miranda en deze eventueel bestellen of meteen mee nemen ( contant betalen)

Dit alles voor 15 euro per kind Max 8 kinderen geef je nu op!

Klinkt wel gaaf natuurlijk :)

Plaats reactie