Dagboek MamaJoy

Plaats reactie
MamaJoy
Berichten: 14
Lid geworden op: 21-02-2013 22:45

Dagboek MamaJoy

Bericht door MamaJoy » 08-03-2013 21:41

Zo; ik ben toch ook maar aan het begin.
Mijn dagboek.:lol:

Ik heb aardig wat op het programma staan om te maken. Alleen maak ik alles als iedereen op bed ligt. Lekker rustig en niemand die mij kan afleiden. Dat vind ik eigenlijk wel belangrijk. En als iets dan even niet lukt kan ik er even afstand van nemen en dan de volgende dag weer proberen.

Voor nu ben ik dan met de overgooier voor mijn oudste bezig en dan wil ik ook nog voor mij een broek maken. En daarnaast nog een leuk topje, voor als het straks mooier weer wordt.

Maar tussendoor ben ik nu met een quilt bezig, voor mijn kleine neefje, het zal in ieder geval een behoorlijk makkelijke zijn, want ik ben daar nog niet helemaal thuis in. Maar ik moet toch ergens beginnen :lol:

Zodra alles een keer klaar zal zijn dan komen er foto's.

MamaJoy
Berichten: 14
Lid geworden op: 21-02-2013 22:45

Bericht door MamaJoy » 09-03-2013 13:41

Gisteravond laat nog even de stoffen voor een kleine quilt uitgeknipt. Maar toen zat ik me ineens te bedenken dat ik nog wat mistte voor ertussen.

Vanmorgen mijn man lief aangekeken of hij voor mij even wil kijken in een winkeltje in de buurt. Die hebben bekleding voor stoelen en banken en de boot e.d. Laten ze nou dus ook dat spul hebben wat ik nodig heb. 4,90 p.m.; vind ik eigenlijk wel redelijk meevallen voor 1.60 breed.
Manlief mocht voor te proberen gelijk een metertje meenemen voor mij.
Wat is het toch ook een lieverd :lol:

En vanavond ga ik daar mee verder. Ik heb nog een oud dekbedovertrek die ik ook nog erbij ga gebruiken.

Maar eerst de taart voor mijn moeder haar verjaardag maken.

Weer lekker druk dus!

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 29-03-2013 20:44

ik ben erg benieuwd! is dit je eerste quilt?
ik heb ook een quiltpatroon op het oog wat ik graag wil maken :)

Plaats reactie