Sigunne's ideeën

Sigunne
Berichten: 380
Lid geworden op: 28-06-2011 15:38

Bericht door Sigunne » 01-07-2011 14:22

work in proces foto's! Er komen nog een oranje en een paarse organza bij hoe dat weet ik nog niet precies maar daar kom ik vast wel uit :D

Genoeg gezegd, foto's!! (klik om te vergroten)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Tja ik ben duidelijk geen fotograaf, en de zelf ontspanner in een kleine kamer blijft moeilijk.

edit:
als ik de foto's zo bekijk mogen er in de achterkant nog wel meer gaten!

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 01-07-2011 14:46

wat een leuk effect geeft dat! ik vind hem zo ook erg mooi! misschien als je met meer kleuren wilt werken die eronder doen, maar zo dat ze slechts af en toe te zien zijn?

Sigunne
Berichten: 380
Lid geworden op: 28-06-2011 15:38

Bericht door Sigunne » 01-07-2011 14:50

Ze komen afwisselend er boven en er onder denk ik, even kijken wat het leukste staat.

Ik heb al wel mijn make-up bedacht en ook al eens gedaan:
Afbeelding

MellonAmin
Berichten: 438
Lid geworden op: 28-06-2011 17:41

Bericht door MellonAmin » 01-07-2011 18:01

Wauw! Wat wordt dat gaaf!!
En je make-up erbij is ook super!

Sigunne
Berichten: 380
Lid geworden op: 28-06-2011 15:38

Bericht door Sigunne » 03-07-2011 16:06

Dankje!

Het was leuk gisterenavond, de gelegenheid waar ik de vuur rok voor gemakt heb. Hij was klaar en ik kreeg er ook nog eens complimenten over. :D

Mijn make-up was uiteraard wel iets anders en als ik de foto's terug zie dan ben ik niet helemaal tevreden over de make-up, ik vond het te geel. Maar verder wel goed gelukt. Ik ben alleen vergeten echt en close-up van de make-up te maken en dat vind ik eigenlijk wel jammer, maar goed volgende maand een nieuwe poging, dan speel ik het zelfde personage.

Goed foto's!
de rok:
Afbeelding Afbeelding

Het geheel:
Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding

MellonAmin
Berichten: 438
Lid geworden op: 28-06-2011 17:41

Bericht door MellonAmin » 03-07-2011 16:30

Echt goed gelukt! En wat voor personage speelde je? (ja, ik ben nog steeds geïnteresseerd, ookal is er helaas nooit iets van de grond gekomen op dat andere forum)

Sigunne
Berichten: 380
Lid geworden op: 28-06-2011 15:38

Bericht door Sigunne » 03-07-2011 17:05

dat klopt inderdaad, maar ik ben zelf ook echt heel veel minder gaan larpen, en mijn weekenden zijn schaars, en omdat mijn browser stom deed en ik daardoor persee internet explorer moest gebruiken om op dat forum te komen kom ik daar niet echt meer.

Maar goed, we spelen changelin'g, dat wil zeggen, we spelen in een wereld die heel erg lijkt op de onze, behalve dan dat er daar soort van magie bestaat. Het is zo dat de personages de mensen die mee spelen spelen allemaal iemand spelen die door 'de faye' ontvoerd geweest is. Maar niemand heeft ons gemist. Want de faye zorgen er voor dat een wezen, een fetch, onze plaatsen, ons leven, in genomen heeft en deze fetch gelijkt precies op de persoon die ontvoerd is. In de tijd dat je ontvoert bent, leef je als slaaf van een van de faye, op elke manier deze faye zijn of haar slaven gebruikt of inzet wisselt. Of je nu een mooi standbeeld moest zijn in de beelden tuin, of als vuur elementaal in de haard lag, of als een jacht hond gebruikt werd, het kan allemaal. Op een goed moment is er een gelegenheid voor de slaven om te ontsnappen, als je deze kans neemt al slaaf, kom je met veel geluk weer terug in de gewone wereld. Maar daar aangekomen, kom je er al snel achter dat er iemand of iets jou leven leeft niemand heeft jou gemist, of gemerkt dat je weg was. En jij zelf, ben veranderd door je tijd als slaaf. Je bent deels faye geworden. Afhankelijk van je taak in de wereld van de faye of afhankelijk van de omgeving waar je je bevond, een ondergronds tunnel stelsel of dat je de annalen van een bibliotheek of hof moest bij houden, ben je veranderd. Hopelijk als je net ontsnapt bent, kom je een van je gelijken tegen iemand zo als jij die ook slaaf geweest is in de wereld van de faye. Waarschijnlijk neemt hij of zij jou dan mee, naar de vrijplaats in die stad. Dit is een plaats waar alle Cahngeling, want zo worden de mensen die door de faye tot slaaf gemaakt zijn genoemd, samen komen. Zij leven hier onder hun eigen heerschappij. In ons geval, het hof der seizoenen. Er zijn vier hoven met elk hun eigen koning of koningin, wie van de vier hoogheden regeerde wisselt ook met het wisselen van de seizoenen. Van neiuwe aangekomen changeling wordt dan ook verwacht dat ze zich aansluiten bij een van de vier seizoenen.

Naja ik kan nog uren verder gaan met uitleggen over hoe hun samenleving verder in elkaar zit, maar wellicht dat Wikipedia je verdere antwoorden geeft op dingen die ik nog niet uitgelegd heb. http://en.wikipedia.org/wiki/Changeling ... st#Setting

Ik speel Amyra, een vuur elementaal, een vuur danseres, Ze wind mannen om haar vinger als of het niets is, ze heeft een vreemde voorliefde voor pijn, en is ook lange tijd de assistente van de dokter geweest, die deze voorliefde voor pijn deelde. Pijn is fijn was ons credo. En dat maakte we ook waar door iedereen (niet echt natuurlijk, het blijft een spelletje) een spuit te geven waardoor ze de pijn die ze ervoeren daadwerkelijk fijn vonden. :D
We spelen dit spel elke eerste zaterdag avond van de maand, en dat nu al 3 en een half jaar of langer. Maar helaas komt er binnenkort een einde aan. Gisteren was de een na laatste sessie. :cry:

Maar mocht je vragen hebben stel ze gerust. Ik praat er graag over :D Dan kunnen we denk ik het beste even een toppic aan maken in het hobby hoekje :wink:

MellonAmin
Berichten: 438
Lid geworden op: 28-06-2011 17:41

Bericht door MellonAmin » 03-07-2011 17:16

Bedankt vor je uitleg! Klinkt weer erg leuk! Zal vanavond wikipedia er op na slaan!
Goed plan om er een topic over te wijden in het hobby-hoekje!
edit: ik kom praktisch ook niet meer op dat forum, maar om andere redenen :wink:

starbirdfashion
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-07-2011 16:40

Bericht door starbirdfashion » 03-07-2011 23:51

Die vlammen rok valt erg mooi. interessant te lezen hoe je de afwerking hebt gedaan.
creatief bezig zijn is ontspannend

Rusalka
Berichten: 54
Lid geworden op: 28-06-2011 18:43

Bericht door Rusalka » 04-07-2011 13:32

Het is een prachtig kostuum, en de make-up maakt het helemaal af! Heel inspirerend om te lezen hoe je het hebt gemaakt :D

Plaats reactie