Dreamfairy's dagboekje

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 19-10-2011 16:48

Volgende week is er een beurs en hun dragen dit volgende week... Alleen die van die blouse niet.. Maar dat is een gewone simpele blouse in lakstof niks bijzonders... Dus ja jullie zullen even moeten wachten xD

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 19-10-2011 17:36

Wat een leuke naam! Wel tof dat je zoveel commissies hebt!

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 20-10-2011 19:59

Echt ik sta voor paf serieus. Commisie blijven maar komen en ik maak geen reclame voor mezelf.. Het is echt raar 0.o Vandaag dus weer een vraag gehad of ik iets voor hem kan maken...
Meer omdat ik het eigenlijk niet echt verwacht dat mensen intresse hebben om het door mij te laten maken. Heb kwa kleding maken voor andere mensen eigenlijk niet eens veel zelfvertrouwen etc.. Eigenlijk zou je dat dan niet moeten doen als je geen vertrouwen hebt erin. Maar het zit altijd wel goed soms iets te groot vaak maar 3/4 cm etc.. Maar het doet me ook wel goed als het af is dat die personen het mooi vinden.
Maar ik maak me zo druk over wat de mensen gaan zeggen altijd erover echt. Ben dood en dood zenuwachtig erover altijd. En denk altijd dat ze me te duur vinden voor wat ze krijgen. Is niet zo ik ben eigenlijk veel te goedkoop mja =/

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 21-10-2011 10:05

blijkbaar vinden mensen je toch goed :)
misschien een goede reden om je wat zekerder te voelen over je werk :wink:

venusje
Berichten: 267
Lid geworden op: 27-06-2011 16:47

Bericht door venusje » 21-10-2011 10:20

je zult het dan zeker niet slecht doen :)

Vaak is het dan de mond-aan-mond reclame die het doet als je zelf geen reclame maakt...
En iemand die niet tevreden is zal heus geen reclame maken voor jou :wink:


En voor prijzen, op zich weet je de prijs van de stof en eventuele accessoires en daar lap je een aantal percent bij en reken je door naar de klant.
En dan heb je je uren die je eraan spendeert. Waar je eigelijk 20 tot 30 euro per uur kunt vragen (als je het aangeeft want daardoor raak je nog is de helft kwijt)

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 21-10-2011 16:02

Ik heb van mijn latex shirt zo'n 70 euro winst gemaakt =) en kan gelukkig goedkoop aan latex komen anders was het allemaal erg duur geweest =s. Maar wil iets meer gaan vragen. Aangezin ik niet werk erbij ofzo...
Dus ja =)))

Moet binnenkort denk wel weer latex bestellen. Dus dan heb ik weer latex in overvloed (waar ik koop moet je minstens 5 per van elke kleur die je koopt kopen..)

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 02-11-2011 10:10

Zo veel commisie's zijn zowat af.. Nu ff een beetje rust..
Alleen 1 commisie poast dus voor geen meter. Te kort en bij de borsten iets te strak.... Vooral voor de lengte weet ik niet goed hoe ik dat meot gaan oplossen... Dus word waarschijnlijk een nieuwe maken...
Voor wie ik het gemaakt heb is vrij stevig en heb nog nooit eerder iets gemaakt voor een stevigere vrouw.. Dus ja beetje in de soep gelopen dus =( maja dat hou je toch wel een beetje...
Rest is iedereen blij met hun jurkjes etc...

Ben nu verder opzoek naar betaalbare verstelbare paspoppen (nieuw kosten ze toch al snel 100 tot 200 euro =s e, dat heb ik niet.... Dus berichtj gepost en heb al een reactie va 1 iemand =DD. Maar ik wil dus totaal 3 paspopppen. 1 voor kleine maten 1 voor grotere maten en 1 voor heren... xDD

Ga deze week proberen weer verder te gaan aan me dikke konten jurk.. Want het is al novemeber en heb nu nog mlaar 6 weken... Auch

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 20-12-2011 12:44

Begonnen aan een projectje.. Een hello kitty lolita jurk.
Net lijfje uit geknipt ^^

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 22-12-2011 09:19

oeh, dat klinkt erg leuk :D

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 19-03-2012 15:38

Zi ik leef ook nog. Dit forum een tijdje uit het oog verloren.... Maar ben er weer =p

Ben op moment bezig met kostuums voor mij en me vriend.
Hij gaat als vampier en ik als zijn slachtoffer...

Ben nu bezig met corset.. Al veel hobbels ermee gehad =/ Stof keuze was niet echt geslaagd dus vandaag een gewone katoentje gekocht en die ga ik gebruiken ervoor..
Met de rok ben ik al klaar. Ben nu kraaltjes erop aan het naaien. Ga morgen wat foto's ervan aan het maken
Afbeelding
Het ontwerp van me jurk..
Het wordt vooral wit met een beetje rood. Rok bestaat uit 2 lagen chiffon achtige stof. Bovenste wit onderste donker rood. Op de witte komt allemaal rode kraaltjes. Corset word dus ook wt mat rode kraaltjes...

Nou kort maar krachtig =p

Plaats reactie