Dreamfairy's dagboekje

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 08-08-2011 22:11

Ik heb zoveel idee en dingen die ik wil maken. Maar wordt er ook beetje depri van dat ik lang niet ales kan doen. Gewoon omdat er geen tijd is. Enja kan alles opschrijven enzoo.. Maar er kom altijd dingen bij die ik wil... '-_-
Nou b ik het even in me bol om ook een een hoepeljurk te maken..... En in me bol dat ik zoiets wel voor de midwinterfair wil hebben... '-_-
Nou heb ik geen zin om helemaal zelf te gaan ontwerpen.. Maar naaipatronen.nl is een goeie site :P
Nouja dit is dus zowat wat ik wil maken:
Overrok
onderrok
Jasje
Top
En dan nog en hoepel en corset..... Wat ben ik toch weer goed in te veel werk verzinnen.... Of ik het ga doen moet ik nog even stevig overnadenken

Dankjewel Aisha en MellonAmin xD

MellonAmin
Berichten: 438
Lid geworden op: 28-06-2011 17:41

Bericht door MellonAmin » 08-08-2011 22:17

Hahaha!, nou als ik zie wat je wil maken zeg ik: Graag gedaan!
Ben namelijk erg benieuwd naar het resultaat! Ik hou van die jurken!!

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 08-08-2011 22:19

Hahahaha ja. Ik zal zien of het uiteindelijk kan maken. Misschien als ik weer geld heb enzo dat ik de patronen wel al koop.... Igg dan al een stap verder? :P Maja urgg tweestrijd met alles wat ik wil mkaen op moment xD

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 09-08-2011 09:20

zoiets is inderdaad veel werk, en duur.
ik was alleen al aan de patronen voor de paarse jurk 60 euro kwijt.

maar, als het klaar is heb je wel iets heel erg tofs :D

Milk-berry
Berichten: 120
Lid geworden op: 17-07-2011 11:07

Bericht door Milk-berry » 09-08-2011 10:14

Wauw daar gaat veel tijd in zitten. Wat hebben jullie toch allemaal een geduld!

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 09-08-2011 10:34

Ja,, Patronen zijn helaas vrij duur. En moet zeggen dat ik geen trek heb om zoiets zelf te gaan tekenen.... Dus ja dan maar kopen xD. En zeker om dat ik dit voor de midwinter wil hebben enzo....
En mijn semi vriend vind het ook wel leuk... Dus steeds grotere kans dat ik het ga maken.

Hij ziet het kleding maken zelf ook steeds meer zitten xD. Hij is zelf nu bezig met een rubbere corset voor mij. Hij werkt in de techniek en er was eens een transportband stuk.. Hij heeft de stukke transportband mee naar huis genomen en is dus nu daarvan een corset aan het maken xD. En hij wil ook graag een nekcorset ervan maken voor mij. En hij wilt dat ik hem ga leren ombeter met de naaimachine om te gaan en met een lockmachine enzo xD.

Heb zelf besloten dat ik nu echt een andere naaimachine wil gaan kopen. Een semi-industriele.... Zoiets dus Juki TL-98P
Want ben me oude best wel zat. Maakt zoveel lawaai enzo. En deze maakt niet veel lawaai en gaat snel! En automatische draadsijnder en met een kniehevel. I want it all xD Maar nu gaan sparen? Auch xD

venusje
Berichten: 267
Lid geworden op: 27-06-2011 16:47

Bericht door venusje » 09-08-2011 11:24

ja, is niet goeikoop :P
Ik heb er eentje van Singer waar ik best heel tevreden mee ben.
(ook nog geen 2 jaar oud).

Maar ik wil nog een overlock en een machine waar ik dikker leder ook mee kan stikken..

Dus voor mij wordt het ook sparen :lol:

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 09-08-2011 12:01

Mijne is nu 6 jaar.... Hij doet het nog perfect. Nog nooit compicaties mee gehad maja. En kan er eigenlijk vanalles mee. Behalve dik leer stikke. Maar dat kan je met maar weinig machines buiten leermachines om... Met de juki kan ik igg beter leer verwerken dan nu..... Maar zal me huidige dan ook niet weg doen aangezien met de juki alleen rechtdoor kan xD

Dreamfairy
Berichten: 397
Lid geworden op: 27-06-2011 12:19

Bericht door Dreamfairy » 15-08-2011 19:54

Zit te denken in wat voor stoffen de historische kostuum ga maken. Alleen maar taft zijde vink niet zo heel mooi dus ja =/
Dus zat te denken om de overrok en de top van fluweel te maken. Zo zit er ook meeer contrast in en fluwel is ook wat warmer.... En heb nog een mooi applicatie wat op de top kan. Al moet ik dan wel de sluiting anders maken. Is met mooi kraaltjes enzo ^^.
Maja het is een duur grapje eigenlijk xD. Patronen alleen al kosten samen 75 euro. Maja gelukkig werk ik weer ^^ Maar denk dat ik niet alles tegelijk ga kopen. Ben opzich al zoet met corset enzo xD.
Ga dan denk eerst e hoepelrok kopen met de onderrok en dernaa overrok en de top en jas ofzo xD

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 15-08-2011 21:55

dat klinkt als een goed plan :) het is inderdaad best een investering om alles in een keer te moeten kopen.

Plaats reactie