Hallo!

Hier kunnen nieuwe leden zich voorstellen, het word op prijs gesteld dat iedereen dit doet!
Plaats reactie
Ruffles&Laces
Berichten: 20
Lid geworden op: 28-06-2011 10:05

Hallo!

Bericht door Ruffles&Laces » 28-06-2011 10:23

Hoi!

In 'het echte leven' heet ik Myrna en woon in Zwijndrecht (Zuid-Holland). Ik werk als communicatiemedewerker bij een gemeente, maar creatief bezig zijn is toch wel mijn passie. Dat doe ik in allerlei vormen: schilderen, fotografie en het maken van kleding.

Ongeveer 3 jaar geleden ben ik begonnen met naaien. Wat ik weet heb ik geleerd van mijn moeder die vroeger veel kleding voor mijn broer en mij heeft gemaakt. Mijn oma heeft mij ooit geholpen te leren breien, maar dat bleek niet voor mij weggelegd. Wat ik nog wel graag een keer zou willen leren is haken en quilten.

Ik maak eigenlijk geen 'normale' kleding. Dat komt echt maar een enkele keer voor. Wat ik erg leuk vind om te doen is het maken van kostuums voor evenementen als Castlefest en de Elf Fantasy Fair. Voor zulke evenementen kunnen je echt uitpakken met je creativiteit. Ook heb ik interesse in Lolita (vandaar mijn nickname).

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 28-06-2011 13:36

Hallo Myrna, welkom!
Lolita is de reden dat ik ooit begonnen ben met naaien ^^ ik vond het zo'n mooie stijl maar het was toen te duur voor me.
ondertussen draag ik de stijl niet meer, maar het kleding maken is gebleven.

Plaats reactie