hallo iedereen

Hier kunnen nieuwe leden zich voorstellen, het word op prijs gesteld dat iedereen dit doet!
Plaats reactie
annemie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-06-2012 10:18

hallo iedereen

Bericht door annemie » 15-06-2012 10:22

ik ben nieuw op dit forum, ik krijg steeds meer zin om weer eens iets te naaien (heb ik vroeger nog gedaan). Ik heb de "fashion trends nr 6" in handen gekregen en er staan heel mooie dingen in, maar weet iemand waar ik de stoffen kan kopen? Liefst in Belgie, of ev. online.
Alvast bedankt :)

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 15-06-2012 16:31

welkom Annemie!

bedoel je specifiek de stoffen die in het magazine staan?
of bedoel je stoffen in het algemeen?

het magazine zelf ken ik eigenlijk niet. als het een blad is met zelfmaakmode moet er bij de beschrijving staan wat voor stof het is en waar het gekocht werd.

hier kun je een overzicht vinden van stoffenwinkels, zowel online winkels als gewone winkels.

annemie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-06-2012 10:18

Bericht door annemie » 15-06-2012 19:34

ja, ik bedoel echt de stoffen die in het tijdschrift staan, er staat wel bij om welke stof het gaat en ook de naam van de producent, maar ik weet niet waar die verkocht worden. Online kun je wel stoffen vinden van de desbetreffende producent, maar die die in het magazine staan kan ik niet vinden. Ik heb eigenlijk alleen nog maar online gezocht, ik ga eens een dagje stoffenwinkels doen, misschien heb ik dan meer sukses :)
Bedankt voor je reaktie

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 15-06-2012 20:37

wel fijn dat dat erbij staat! misschien zijn die stoffen wel erg populair en verkopen ze daarom snel uit. of misschien toch de websites in de gaten houden, wie weet word het nog aangevuld.

Plaats reactie