nieuw

Hier kunnen nieuwe leden zich voorstellen, het word op prijs gesteld dat iedereen dit doet!
Plaats reactie
sheena
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-12-2014 13:00

nieuw

Bericht door sheena » 01-12-2014 13:03

Hallo, Ik ben Sheena en heb hier nog maar net dit forum ontdekt :-) Zelf naai ik sinds anderhalf jaar en ik blog hier ook over op mijn blog 'Sheena Blogt'. Ik opende recent ook mijn eigen stoffenwebshop onder de naam Kiwi Fabrics :-)

Pruik
Berichten: 10
Lid geworden op: 09-12-2014 10:42

Bericht door Pruik » 09-12-2014 11:57

Hey, wat een super leuke blog heb je, Sheena. En ook echt heel leuk stofjes. Ziet er echt heel mooi uit voor iemand die nog maar zo kort naait! Dat biedt perspectief :p Ik ben zelf nog maar net begonnen en ik maar er af en toe echt een potje van. Maar oefening baart kunst zeggen ze.

Mag ik vragen hoe je dat allemaal zo hebt geregeld met je website? Ik heb zelf ook plannen om samen met een vriend een website op te zetten, maar er blijkt nog aardig wat bij te komen kijken als je je er eenmaal in begint te verdiepen. Ik zit nu te kijken naar dingen als managed hosting hier: https://www.strato.nl/hosting/managed-hosting/ en ik leer al heel wat bij, maar een beetje info van een ervaringsdeskundige kan natuurlijk geen kwaad :D

Succes met je webshop in elk geval!

Kathleen
Berichten: 26
Lid geworden op: 18-04-2014 18:41

Bericht door Kathleen » 09-12-2014 12:19

Welkom

Plaats reactie