pantalon

Hier kun je van begin tot eind je project laten zien.
Plaats reactie
pupa
Berichten: 11
Lid geworden op: 29-03-2013 10:10

pantalon

Bericht door pupa » 11-04-2013 21:11

Een paar broeken voor mijn man gemaakt ik heb deze getekend met extra knie ruimte . Hij heeft een nieuwe knie gekregen en past daarom nu niet meer de normale broeken. Dit wil ik jullie even laten zien het project van de broeken er liggen nog drie lappen te wachten dus het is nog niet klaar.
groetjes Diana

Afbeelding

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 11-04-2013 21:17

het ziet er goed uit Diana!

is dit een nog lopend project? dit gedeelte van het forum is voor projecten alleen. dus als je begint met een groot project en stap voor stap wilt laten zien wat je gemaakt hebt.
de sectie met de fotoboekjes zijn om foto's te laten zien van projecten die af zijn. als je dit als fotoboekje wilt gebruiken verplaats ik het, maar anders laat ik het staan, is dat goed?

pupa
Berichten: 11
Lid geworden op: 29-03-2013 10:10

Bericht door pupa » 12-04-2013 14:42

Aisha schreef:het ziet er goed uit Diana!

is dit een nog lopend project? dit gedeelte van het forum is voor projecten alleen. dus als je begint met een groot project en stap voor stap wilt laten zien wat je gemaakt hebt.
de sectie met de fotoboekjes zijn om foto's te laten zien van projecten die af zijn. als je dit als fotoboekje wilt gebruiken verplaats ik het, maar anders laat ik het staan, is dat goed?
ja hoor dat is goed verplaats het maar ik zal er de volgende keer rekening mee houden . :)

Plaats reactie