binnenkant baby slaapzakje

Heb je een vraag? Stel deze hier!
Plaats reactie
tanteEllen
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-04-2013 21:51

binnenkant baby slaapzakje

Bericht door tanteEllen » 10-04-2013 20:09

hoi...

Ja hoor, hier ben ik weer met mijn 'baby-spul' =) (achja, wat kan ik zeggen, ik ben dol op mn nichtjes)

Maar dan, mijn vraag:
Deze slaapzak

Afbeelding
heeft een zachte fleece binnenkant (wat komen oude fleecejes toch van pas).. maar het is een beetje te warm voor de zomer (of dat hopen we toch)...

Hebben jullie een alternatief voor fleece dat niet zo warm is? Ik dacht misschien aan badstof, maar ik weet niet of dat zou werken...
~ Outside a dog, a book is man's best friend,
inside a dog, it's to dark to read ~

judique
Berichten: 78
Lid geworden op: 27-10-2012 11:04

Bericht door judique » 10-04-2013 21:32

Moet er echt iets aan de binnenkant in? Badstof is ook best warm volgens mij. Als ik mij niet vergis gebruikte mijn moeder vroeger badstof voor warmte.

Is het moeilijk voor een beginner zoiets te maken? Heb zelf een zoontje van bijna 3 jaar en een 2e op komst. Maar ja tijd heb ik er voorlopig nog niet voor maar ik hoop als het mooi weer word lekker met de naaimachine buiten te werken straks ;-)

Sigunne
Berichten: 380
Lid geworden op: 28-06-2011 15:38

Bericht door Sigunne » 10-04-2013 23:18

Echt voor de warme dagen in de zomer lijkt gewoon iets van katoen in de binnenkant prima in mijn ogen. Dan kun je als het kouder is altijd nog een dekentjes er over heen leggen toch?

tanteEllen
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-04-2013 21:51

Bericht door tanteEllen » 11-04-2013 07:59

Judique, het is niet zo verschrikkelijk moeilijk als je het doet zoals de uitleg ;) maar ik wou per se 2 kleuren en een biesje errond dus ik heb het mezelf een pak moeilijker gemaakt... maar de uitleg vind je hier:
http://www.kiind.nl/articles/105/

Dus jullie stellen gewoon katoen met een katoenen binnenkant voor? ... lijkt mij wel dat dat zou lukken... nuja, ik kan het altijd testen met een goedkoop stofje om te kijken of het me bevalt :)
~ Outside a dog, a book is man's best friend,
inside a dog, it's to dark to read ~

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 11-04-2013 16:05

ik denk ook dat katoen lekker is voor zoiets in de zomer.
katoen ademt fijn.
een andere mogelijkheid zou jersey zijn. ik denk dat dat ook erg fijn is.

Plaats reactie