Welke machine?

Heb je een vraag? Stel deze hier!
Plaats reactie
Sabine
Berichten: 2
Lid geworden op: 24-10-2013 14:19

Welke machine?

Bericht door Sabine » 24-10-2013 14:25

Hallo allemaal,

Ik heb me vandaag hier aangemeld omdat ik graag geadviseerd wil worden wat betreft het aankopen van een naai machine.

Laat ik beginnen met bekennen dat ik nog nooit een naaimachine heb aangeraakt :oops: maar vanwege het grote gemis en de leuke ideeën die ik overal tegen kom ga ik daar verandering in brengen. Inmiddels heb ik mezelf ingeschreven voor een naai cursus en ik ben nu opzoek naar een gebruiksvriendelijke machine. Ik heb echter maar 1 eis; hij moet met gemak nylon (denk aan tassenband) kunnen naaien.

Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg willen helpen. Alvast bedankt.

Sigunne
Berichten: 380
Lid geworden op: 28-06-2011 15:38

Bericht door Sigunne » 24-10-2013 15:45

persoonlijk zou ik een naaimachine winkel binnen stappen om je te orienteren en eens vragen wat zij jou kunnen adviseren. Ik heb natuurlijk zelf wel een machine, (janome 2030DC) maar ik weet veel te weinig van andere merken, om je daar een goed advies in te geven.

Ik zou wel voor dat je dat doet voor je zelf besluiten hoe veel je er aan wil uitgeven maximaal, en niet perse die zelfde dag er een kopen.

Sabine
Berichten: 2
Lid geworden op: 24-10-2013 14:19

Bericht door Sabine » 24-10-2013 16:27

Bedankt voor de tip, ik had al contact gehad met Koenders in Arnhem, zij hebben ook occasions dus wellicht zit er iets voor me tussen. Hij adviseerde telefonisch een Pfaff of Husqvarna gezien het zware werk wat er verricht moet worden.

Plaats reactie