vraag hoe maak ik een foto album aan

Mededelingen en informatie over het forum. Tevens kun je hier tips geven en vragen over het forum stellen.
Plaats reactie
pupa
Berichten: 11
Lid geworden op: 29-03-2013 10:10

vraag hoe maak ik een foto album aan

Bericht door pupa » 09-04-2013 22:13

Dag forum
Vandaag heb ik een pantalon gemaakt voor manlief ik wil deze graag aan jullie laten zien maar ik weet niet hoe ik een foto mee stuur in dit bericht.
Ook zou ik een fotoalbum aan maken maar helaas ik weet niet hoe. Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik zoiets moet doen.?

Groetjes Diana

venusje
Berichten: 267
Lid geworden op: 27-06-2011 16:47

Bericht door venusje » 10-04-2013 13:35

Ik gebruik de site van photobucket.com.

Ja kan foto's uploaden op die site op je profiel en dan krijg je een linkje om de foto ergens anders te zetten zodat die zichtbaar worden daar.

Kom je er zo of meer uitleg nodig? :)

Bamboocha
Berichten: 83
Lid geworden op: 25-12-2011 13:01

Bericht door Bamboocha » 10-04-2013 13:48

Als je een nieuw bericht plaatst klik dan op: Voeg een foto toe (zie plaatje)
Afbeelding

Dan krijg je het volgende scherm, hier kun je kiezen tussen 1 of meerdere foto's, deze kun je dan via 'selecteer' (bij meerdere foto's) of 'bestand kiezen' (bij 1 foto) gewoon foto's vanaf je pc uploaden. Klik vervolgens aan dat de foto's 'familie foto's' zijn en klik vervolgens op 'uploaden'.
Afbeelding

Voordat je je bericht plaatst kun je nog klikken op 'voorbeeld' (zie het scherm in het bovenste plaatje) om te kijken hoe je bericht er ongeveer uit komt te zien.
Hopelijk is het duidelijk zo :)

pupa
Berichten: 11
Lid geworden op: 29-03-2013 10:10

foto pantalon

Bericht door pupa » 11-04-2013 20:49

Ik heb zondag en dinsdag twee pantalons gemaakt voor mijn man.
Omdat mijn man een knie operatie heeft gehad heb ik de broek getekend met een extra ruimte op de knie.

Afbeelding

groetjes Diana

pupa
Berichten: 11
Lid geworden op: 29-03-2013 10:10

Bericht door pupa » 11-04-2013 20:53

venusje schreef:Ik gebruik de site van photobucket.com.

Ja kan foto's uploaden op die site op je profiel en dan krijg je een linkje om de foto ergens anders te zetten zodat die zichtbaar worden daar.

Kom je er zo of meer uitleg nodig? :)


dank je wel voor de uitleg
groeten Diana :D

pupa
Berichten: 11
Lid geworden op: 29-03-2013 10:10

Bericht door pupa » 11-04-2013 20:54

Bamboocha schreef:Als je een nieuw bericht plaatst klik dan op: Voeg een foto toe (zie plaatje)
Afbeelding

Dan krijg je het volgende scherm, hier kun je kiezen tussen 1 of meerdere foto's, deze kun je dan via 'selecteer' (bij meerdere foto's) of 'bestand kiezen' (bij 1 foto) gewoon foto's vanaf je pc uploaden. Klik vervolgens aan dat de foto's 'familie foto's' zijn en klik vervolgens op 'uploaden'.
Afbeelding

Voordat je je bericht plaatst kun je nog klikken op 'voorbeeld' (zie het scherm in het bovenste plaatje) om te kijken hoe je bericht er ongeveer uit komt te zien.
Hopelijk is het duidelijk zo :)
Dank je wel voor je uitleg.
groet Diana

Plaats reactie