Feestelijk tasje afwerken

Plaats reactie
Pha
Berichten: 5
Lid geworden op: 27-06-2011 22:03

Feestelijk tasje afwerken

Bericht door Pha » 24-06-2013 16:09

Ik ben hier dus een feestelijk tasje aan het haken. Het is mijn eerste serieuze haakproject. Ik had bij het handwerkwinkeltje in mijn buurt een heel mooie katoenwol gezien die hier perfect voor was. Bij benodigdheden stond er 50g katoenwol met haaknaald 2,5.

Nu zit ik aan de afwerking van mijn tasje, maar nu vrees ik dus dat ik niet genoeg draad meer zal hebben. En daarbij... de katoenwol die ik had gekocht, daar was 50% korting op omdat die uit de collectie ging! En van die kleur had ik het laatste bolletje gekocht. Via Amazon ontdekt dat ik het daar nog kan kopen, maar vroeg me af of het nodig is. Ik moet een dubbele rand maken met picotsteken (wat best ook nog wat draad verbruikt) en daar kralen in verwerken. Ik zou graag pareltjes vinden voor de afwerking.

Foto's voor verduidelijking
Afbeelding

Afbeelding

Aisha
Site Admin
Berichten: 995
Lid geworden op: 27-06-2011 11:45

Bericht door Aisha » 24-06-2013 22:26

wat ga je snel! maar het lijkt inderdaad iets te weinig te zijn om het af te maken.
misschien kun je het met een andere kleur combineren? bijvoorbeeld créme?

deze winkel verkoopt veel kralen, voor een goede prijs: http://www.creadream.nl/

Pha
Berichten: 5
Lid geworden op: 27-06-2011 22:03

Bericht door Pha » 25-06-2013 10:02

Ja, ik zat eerst te denken dat ik misschien beter de koordjes in crèmekleur had gedaan. Had ik misschien voor de rest meer over gehad.

Maar op zich geen slecht idee! Ik ga straks misschien terug naar de creatiefwinkel hier in de buurt en als ik daar kraaltjes vind, koop ik gelijk ook de crèmekleur van Cotton Eco. Die staat ook in korting. Want ik wil dat tasje nu echt graag af hebben!

Plaats reactie